Wat moet je doen met een nieuwe bestelling van een verkooppunt?

Hoe u bestellingen kunt accepteren of afwijzen naar uw aangemaakte verkooppunten, om nadien zelf door te sturen naar uw leverancier.
Geschreven door Team Marketing
Laatst geupate 5 maanden geleden

U heeft één of meerdere verkooppunten met gebruikers aangemaakt die zich bijgevolg onder u bevinden. Wanneer een gebruiker van een verkooppunt een bestelling plaatst, komt deze bestelling bij u terecht. U vindt deze terug in het bestellingen overzicht onder het tabblad nieuwe bestelling van verkooppunt.

Wanneer u op het serienummer of het symbooltje van het oog klikt krijgt u alle gegevens van de bestelling, inclusief orderstatus.

De twee verschillende tabladen laten u het verschil zien tussen de bestelling die bij u binnenkomt en de bestelling die u zelf doorstuurt naar uw leverancier.

De bestelling die van het verkooppunt is binnengekomen kunt u checken, eventueel afwijzen en doorsturen naar uw leverancier. Let op: de bestelling is niet doorgestuurd zolang u niet effectief op "doorsturen naar leverancier" klikt.

Afgewezen naar verkooppunt

Indien u de bestelling afwijst, wordt deze teruggestuurd naar uw verkooppunt. Zij krijgen een melding en kunnen bijgevolg hun bestelling aanpassen en opnieuw versturen. U kunt de status hiervan opvolgen in het bestellingen overzicht onder het tabblad afgewezen naar verkooppunt.

Doorgestuurd naar leverancier

Vanaf nu bevindt de bestelling zich in het bestellingen overzicht onder besteld. U kunt zo de orderstatus blijven opvolgen. Wanneer het product geleverd werd verplaatst de bestelling zich naar het tabblad geleverd.

Beantwoordt dit je vraag?