Dit kunt u personaliseren in het portaal:
1. Uw bedrijfsgegevens
2. Uw logo
3. De hoeveelheid productdetails op offertes
4. Zichtbaarheid van de kortingstabel op offertes
5. Automatische montageprijzen op offertes
6. De e-mail inhoud naar uw klant
1. Zorg dat uw bedrijfsgegevens kloppen
Deze bedrijfsgegevens staan op uw opgemaakte offertes, maar zijn ook op de dealer locator te raadplegen door alle mogelijke eindklanten. Op 'mijn dealerpagina' onder 'mijn mobietec' kunt u uw bedrijfsgegevens aanpassen. Om meer te weten over de dealer locator en de werking ervan, lees dit artikel.
2. Voeg zeker uw logo toe
Samen met uw bedrijfsgegevens kunt u ook een logo uploaden op 'mijn dealer pagina'. Na opslaan komt deze automatisch op 1) uw offerte pdf's, 2) uw dealerpagina op de mobietec website en 3) uw mails die vanuit het portaal worden verzonden.
Een horizontale afbeelding met transparante achtergrond werkt het beste.
3. Wilt u een beknopte of uitgebreide offerte opmaken? De keuze is aan u!
In uw account instellingen kunt u aanpassingen maken voor uw offertes. Deze instellingen kunt u zo vaak u wilt aanpassen, bijvoorbeeld afhankelijk van wie uw klant is op dat moment.
Zo kunt u aanvinken om alle productdetails op offertes weer te geven. Of u laat dit vakje leeg en geeft enkel een beknopt overzicht van de producten op uw offertes.
Daarnaast kunt u er zelfs ook voor kiezen om productafbeeldingen op uw offertes te tonen.
4. Zichtbaarheid van de kortingstabel op offertes
Als laatste kunt u ook kiezen om 'toon korting in offertes' aan of uitvinken. Wanneer dit uit gevinkt staat is de kolom in zijn geheel niet meer zichtbaar op uw offertes.
5. Automatische montageprijzen op offertes
Ga naar 'mijn prijsinstellingen' onder 'mijn mobietec' om uw eigen prijzen in te stellen. Daarna zal u zien dat tijdens het opmaken van een offerte uw eigen montageprijzen standaard staan ingesteld om toe te voegen. Sneller en gemakkelijker werken dus. Lees dit artikel om alles te weten te komen over prijsinstellingen.
6. De e-mail inhoud naar uw klant
En niet te vergeten, wanneer u een offerte naar uw klant verzendt, kunt u ook de email inhoud aanpassen! U kan een standaard mailtje instellen op de pagina 'mijn dealerpagina'. Tijdens het opmaken van uw offerte kan u deze ook voor iedere klant verder personaliseren.
Bij vragen over dit onderwerp, neem zeker contact met ons op. Wij helpen u graag verder!