Hoe plaats je een bestelling?

Volg deze stappen voor het plaatsen van een bestelling.
Geschreven door Team Marketing
Laatst geupate 5 maanden geleden

Voor het plaatsen van een bestelling kunt u vertrekken vanuit twee mogelijkheden:

1. Startend vanuit een geaccepteerde offerte

Uw offerte kreeg de status geaccepteerd. Om over te gaan tot bestelling, klikt u op het groene winkelkarretje. De offerte wordt een bestelling bij uw leverancier en is vanaf nu terug te vinden in het besteloverzicht onder besteld, waar u deze kunt opvolgen. Er wordt een orderbevestiging gestuurd eens wij de bestelling verwerkt hebben.

2. Starten met een rechtstreekse bestelling

U kunt ook rechtstreeks een bestelling plaatsen zonder voorafgaande offerteopmaak. In het besteloverzicht klikt u hiervoor op het plusteken. 

Producten toevoegen

U kunt een product zoeken op productnummer of op basis van de voertuig specificaties, waarna u uw selectie kunt verfijnen.  

Per product ziet u het productnummer, de specificaties en wat inbegrepen is. Via de knop details kunt u meer informatie per product verkrijgen, of u kunt meteen het product toevoegen aan de offerte door op het winkelwagentje te klikken. 

Eenmaal u een product heeft toegevoegd, kunt u terugkeren naar de bestelling met bovenstaande knop. Daar kunt u de aantallen aanpassen, producten verwijderen en services zoals montage, verplaatsing en levering toepassen. Ook kunt u onderaan een bericht voor leverancier toevoegen.

Eens tevreden met uw gekozen producten kunt u doorgaan naar de volgende stap. Hier vult u uw referentie in, naam van de klant, BTW-nummer, de gewenste lever-/ophaaldatum en eventueel bijlagen ter verduidelijking.

Beantwoordt dit je vraag?